Wednesday, December 9, 2009

PRODUK KELUARAN HERBAPRIMA


Jus Mate 5 merupakan satu revolusi baru produk diet di mana formula yang ditemui begitu efektif di dalam mengatasi masalah kegemukan. Membantu anda mendapatkan berat badan idaman tanpa kesakitan, kelaparan dan senaman. 100% terbukti semulajadi selamat.
1 kotak x 20 sachs







Untuk kulit yang lebih sihat, cerah dan menawan !!! Jus DR-II mencantikkan kulit & mampu mengatasi penyakit kulit kronik. Satu lagi sensasi dunia kesihatan dan kecantikan yang diimpikan oleh setiap wanita dan lelaki.
1 kotak x 30 sachs





Minuman hebat untuk lelaki yang ingin menikmati kehidupan sexual yang lebih nikmat, panas dan selamat !!! Espresso XY menambah tenaga kelakian tanpa kesan sampingan. Diakui lebih power dan terhebat di pasaran. Minuman hebat untuk lelaki yang ingin menikmati kehidupan sexual yang lebih nikmat, panas dan selamat !!!!!
1 kotak x 20 sachs






GAIN 5 merupakan Produk Terbaru dari Herba Prima Marketing. Ia membantu anda menambah selera makan, membina otot dan membantu menigkatkan berat badan.
1 kotak x 30 sachs






Anda sakit-sakit sendi dan urat? DOC-K dapat membantu anda !!! DOC-K merupakan Produk Terbaru dari Herba Prima Marketing. ia membantu anda dalam mengatasi masalah sendi urat dan saraf.
1 kotak x 30 sachs





PRODUK TERBARU DI PASARAN





dR Betes
Membantu pesakit yang menghadapi penyakit kencing manis
1 kotak x 30 sachs






dRQ 10
Membantu pengguna yang mengalami masalah lemah jantung dan serangan stroke.
1 kotak x 30 sachs







dR 8
Bagi yang mengalami masalah penglihatan
1 kotak x 30 sachs








dR Silky
Produk kecantikan wanita yang mampu menjaga kesihatan dan kecantikan wanita dari luar dan dalam.
1 kotak x 30 sachs